05 oktober 2012

Deja-Vu ervaringen

GERAAMTE VAN EEN ZIEL
Omdat ik mijn dromen al vele jaren achtereen opschrijf, kom ik soms in aardse gebeurtenissen terecht (déjà-vu) die ik met een schok herken vanuit mijn dromen. Ik heb een ijzersterk geheugen en ken mijn dromen tot in details. De mensen, de omgeving, kleuren, uitspraken tijdens het dromen worden zo gedetailleerd weergegeven dat de herkenning in een werkelijke aardse gebeurtenis zeer treffend is. Toch 'schrik' ik nog steeds over de herkenning, het déjà-vu gevoel. Je moet je voorstellen, dat je in een situatie terecht komt en je 'kent' de onbekende mensen en tevens doen deze mensen een uitspraak die jij al 'kende', al in je dromen gehoord had. Soms vul ik voordat de bekende onbekende persoon de uitspraak doet deze al zachtjes in mijn hoofd in, soort 'effe-checken' gevoel..

Door bovenstaande ervaringen ben ik ervan overtuigd, let op het is mijn waarheid, dat als ik lucide droom, ik tegelijkertijd het bewustzijn tijdens lucide dromen kan ervaren en ik er zelf een verschuiving tijdens het dromen aan kan geven. Wat 'normaal' verwacht wordt van mijzelf wat ik zou dromen, creëren in mijn droom, doe ik bewust op een 'ander' niveau, ik duik wat dieper en laat het bewustzijn 'verschuiven'. Om met (droom)beeldtaal te spreken bijvoorbeeld: ik ben op een veld en ik verdeel de vlakken van het veld in mijn droom . Ieder vlak representeert bepaalde gebeurtenissen/levens. Ik zet mijzelf zo neer in mijn droom dat ik veldwerk verricht (werken) in een 'ander' vlak wat onbekend voor mij is; creëer ik die situaties die bijna onmogelijk in het dagelijkse leven kunnen gebeuren. Daarna kan ik de vlakken gaan 'schuiven' en op de grenzen van de vlakken ga staan om 'overzicht' te krijgen. Soms zie ik dat gebeurtenissen gaan 'lopen' dat wil zeggen vlakken in elkaar verweven raken, over elkaar heen gaan, soort chaotische toestand. Vanuit die bewust gecreëerde chaos komt een totaal onbekende 'bekende' gebeurtenis te voorschijn en transformeert deze in een aardse gebeurtenis het déjà-vu gevoel. Het 'schokgevoel is eigenlijk de ontdekking hoe machtig ik als mens kan zijn, voor-uit creëren, soort actie van een 'Gods-kind' wat in haar kleurboek haar leven aan het inkleuren is.


Tinkernel ©

Geen opmerkingen:

Een reactie posten