16 april 2013

Muisje Charlie






“Everything in the universe is within you. Ask all from yourself.”
―     Rumi


Bij het opschonen van mijn droomarchief kwam ik de volgende droom tegen.
Waarom ik juist deze droom wil publiceren? In mijn ogen is deze droom een prachtig voorbeeld van het gezegde 'dromen zijn wensen die je met je hart maakt'.



HalloTinkernel,

Twee dagen geleden droomde ik over een muis genaamd Charlie.
Mijn man hoorde me praten en lachen in me slaap en hij vroeg aan mij of ik wakker was. Ik zei dus dat ik een muis had genaamd Charlie en dat die superrr lief is en voor de rest ging ik weer verder slapen.
Toen ik wakker werd wist ik precies hoe die droom ging alleen wist ik niet dat ik in me slaap had gesproken.
Totdat me man dat vertelde en hij zei ook de naam van het muisje, dat wist ik helemaal niet meer.


Mijn droom gaat als volgt:





"Ik ben op weg naar een bioscoopzaal . (zo voelt het )
Opeens staan we in een bioscoopzaal, een hele grote.
Wij (dat ben ik en me man een een paar vrienden en ook mensen die ik niet ken) gaan een spel spelen.
Ik geloof bingo en er gaan diverse nummers voorbij zoals nummer 6 2 7 18 11 25 en dan opeens heb ik prijs en ik win een kinderwagen onderstel zonder de kinderwagen bak. ( ? slaat nergens op ? )
Het spel gaat verder totdat ik een raar iets gewonnen heb ( onbekend ik kan het niet zien en ook niet pakken maar wel weet ik dat het iets belangrijks is ) en dan stopt het spel.
Dan gaat opeens een film beginnen en we moeten kijken.
Het is een lach film maar niemand lacht iedereen kijkt serieus
en ik snap niet waarom de film begint. ( mijn gevoel zegt dat we nog niet klaar zijn met het spelletje)
Dan stopt de film en iedereen gaat lachen zelfs ik.
We hebben echt pret ik voel ook gekriebel in me hand
en ik kijk en ik zie dat ik een muis vast heb in me hand.
Hij is wit met een paar bruine en zwarte vlekken en en klein staartje.
Hij zegt dat die Charlie heet. Hij doet kunstjes en ik praat tegen hem ,
ik weet alleen niet wat ik zeg want het zijn muizen piepjes.
Hij snapt wat ik zeg en we zijn dan samen aan het spelen.
We zijn niet meer in de bioscoopzaal iedereen is weg en ik ben iedereen helemaal vergeten.

Alleen de muis en ik spelen in de natuur. ( waar weet ik niet ik zag alleen bomen en gras)
We spelen echt uren lang, opeens zeg ik: 'ik moet gaan anders kom ik te laat thuis'.
Ik neem afscheid van me muis ( me muis = alsof die van mij is en zo voelt het ook) en dan wordt ik wakker'.



Ik vind het wel een leuke droom maar ik snap er niets van ....

Groetjes doeidoei
Uitleg:
Dag lieve M.,
Een geweldige droom, zelfs een droom met een geweldige 'belofte'.
De bioscoop is het symbool van het spiegelbeeld van de droom.
Door afstand te nemen van je innerlijk beeld, creëer jij een bioscoop met een scherm.
Alvorens dat je naar het scherm gaat kijken, speel je eerst een spel namelijk een soort loterij/bingo.

In ieder geval, je speelt met cijfers, plotseling heb je prijs! Als ik de getallen optel, kom ik uit op 33=6
33/6 is verbonden aan een *kinderwagen-onderstel zonder bak*.

Het laatste *  koppel ik aan een
 

*Kindje zonder ziel*.


Daar gaat de droom over lieve M, een kindje 'Charlie' genaamd. Het kindje (nog) zonder ziel oftewel een kindje dat nog geboren, zelfs nog 'gemaakt' moet worden. Het voor-spel, het oefenen van en met elkaar wordt als prettig en ontspannen ervaren en gebeurd met alle liefde. Waarom kom ik op een kindje i.p.v. de muis te benoemen? Wel, de muis speelt in je droom de rol van het 'dierlijke'  in een mensenzieltje. Dit is een beeld van een moeilijk te (be)vatten realiteit, daarom drukt het kinderzieltje zich in je droom uit als een 'muisje'. Waarom ik zo zeker ben? Wel 33/6 is een verbinding van de 'geliefden', 3 staat voor het gezin (compleet) dubbel 3 is uitbreiding en 6 is de Liefde in Vereniging!
Ouders noemen hun kinderen ook wel kleine 'muisjes'; de kleur van jouw muisje Charlie is wit, kinderzieltje; bruine (aarde) en zwarte (nog niet in het licht/geboren) vlekken, en een klein staartje wijst op het mannelijk geslacht.
Het muisje piept, baby's kraaien en maken geluidjes maar kunnen nog niet praten. Het muisje verstaat jou wel, baby's begrijpen instinctief de taal van hun moeder!
Echt geweldig, je hebt contact gemaakt met een eventueel (toekomstig) kindje!


Kan je hier wat mee?
groet,
Tinkernel

Antwoord:

Hallo Tinkernel,
Goh ik ben verbaasd......
Ik en me man zijn al een tijdje bezig ,
maar om eerlijk te zijn gaat het moeilijk om zwanger te raken. U
hm echt wonderbaarlijk .

als het zover is dan stuur ik je een kaartje hahahahaha!

Dank je wel!

Enkele maanden later:

Hoi Tinkernel,

Wij hebben wonderbaarlijk nieuws ......
Wij zijn in verwachting !!
Dus die droom over charlie het muisje was ontzettend appart !!!

Wij houden jullie wel op de hoogte !!
Groetjes,
M.


Weer enkele maanden later:

Hallo iedereen ,
Nou we zijn bevallen van een zoon !!!
Op donderdag (daarna de datum) om 11.48 uur.
Hij weegt 3070 gram en is 49 centimeter lang.
Zijn naam is Remco Charlie Frederik  !!!
De bevalling verliep goed en ik was weer plus minus om 15.30 uur thuis.
Ik voel me reuze goed en we zullen veel tijd eerst eens samen rustig doorbrengen.
We zullen je wel op de hoogte houden hoe alles verder gaat verlopen !
Groetjes M & F & Charlie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten