05 maart 2011

Geest uit de fles

4 opmerkingen:

  1. Anoniem3/06/2011

    he, Nel...
    heb je dit allemaal zelf gemaakt?
    mooi.
    doe je dat vaker? of alleen als je iets te binnen schiet?
    vooral zo doorgaan.
    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schilder wanneer ik er zin in heb. Ik weet nooit wat het worden zal, dat vind ik het spannendste van alles. Mezelf gewoon laten leiden door het penseel.
    Dank je wel voor je reactie Natasja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Tinkernel.

    Erg mooi geschilderd, frissen kleuren gebruik je.
    De fles zie ik niet, wel een mooie lieve kern, zachtheid van eigen en naaste liefde.

    Liefs Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze vind ik erg mooi. De kleuren en vormen spreken mij aan. Heerlijk om intuitief te tekenen en schlderen.
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen