14 februari 2016

Rasta Rostelli





Uit mijn droomarchief plaats ik deze bijzondere buitengewone droom 'Rasta Rostelli' van Evert Jan Poorterman.

Wie is Evert Jan Poorterman? 
Evert Jan houdt zich, sinds ik hem ken en ontmoet heb, al jaren bezig met een heel oude taalvariant (de stenotaal van de Anunnaki). Hij is de expert wat de Anunnaki en de twee ster Ra/Gud/Anu betreft. Je kunt de series die Evert Jan Poorterman geschreven heeft terug vinden op www.niburu.co 


Droom
Ik heb vanmorgen een vreemde droom gehad. Dat heb ik vaker, maar deze maakte indruk. Ik was met mijn collega’s vrij tussen de middag en wij besloten naar een soort ‘attractie-hal’ te gaan, ook op het industrie terrein. Een soort show zou het zijn met een soort Rasta Rostelli. Het was meer hun idee minder het mijne.Ik werd er niet toe aangetrokken. Iedereen was al binnen en ik was de laatste.Niet helemaal voor mijn gevoel. Dat hoort bij mij. Iedereen had kennelijk een oude man bij de kassa een hand gegeven en hij ‘toetste’ iets. Hij keek scheel en was half blind. Ik deed mijn bril af zodat hij beter in mijn ogen kon kijken. Hij lachte want hij zei:’dat helpt niet want ik ben geheel blind’. Hij taste mijn ziel af denk ik en zei:’om half vijf heb je een gesprek met de baas’.


Ik betrad de ruimte, een grote zaal waar overal mensen zaten. Ik kon mijn collega’s niet ontdekken. Bij het binnentreden passeerde ik twee grijze leeuwen en verderop lagen nog meer dieren.Mij werd duidelijk gemaakt dat ik voor het vertier zou zorgen. Zoals de gladiators dat ook deden in de arena’s bij de Romeinen. Ik moest mij geheel uitkleden en om te beginnen schuins door de zaal koprollen. Een stem vertelde dat als ik zijn bevelen opvolgde en vertrouwen had mij niets zou overkomen.Ik wist dat ik getest zou worden en niet uit mijn rol mocht vallen...Ik moest tussen de twee leeuwen gaan liggen, in een bak met uiterst giftige slangen en verder werd ik beproefd omdat ik van alle vrouwen waar ik naar verlangde er één moest uitkiezen.Ik mocht geen fout maken, alleen die ene zou het zijn.Ik koos degene en moest voor het oog van allen met haar paren, een voorstelling geven als het ware. Dan vervaagd de droom en ik weet dat ik meer proeven heb moeten doen.Ik weet ook dat ik niet door de mand mag vallen. Ik herken in de illustere figuur een soort Satan/Duivel (hoewel ik daar niet in geloof). Hij is de vertegenwoordiger van duistere krachten en wil mij onderwerpen.Waarom..denk ik dan. Heeft hij mij herkend? Ik ben namelijk de verlosser, de Messias. Zou hij nu in dit stadium al de strijd met mij aangaan en mij ontmaskeren? Ik speel het spel mee zo lang ik dat voor mijn gevoel kan verantwoorden...
 

Wat betekent deze droom voor mij?

Evert Jan Poorterman.


Uitleg

Wat een prachtige kosmische droom. Een zeer bewuste droom met als grondpatroon je Zijn, met de leef/weef-draden van ‘werk-talent-mystiek en het Weten’. Je weef/leef draden zijn namelijk in de droom je collega’s. De middag duidt op het Licht (het bewust-Zijn). Tijdens het dromen vervliegt het aardse tijdsbeeld.(indus-trie). Je verbind je bewustzijn, (het Licht) op het droom moment, met het Kosmisch Bewustzijn (show). Het ego speelt geen rol want al wil JIJ er niet bij zijn...het gebeurd gewoon (aantrekkingskracht).

Rasta Rostelli is de vertaling van RAS TA(V) is (mensen) ras en TA(V) is het beeld/teken voor de twaalfde planeet, wat ook ANOE betekend. ROSTELLI is ROST is roest is donkerrood, EL is God, LI is licht. 

Wat ‘kennis/weten’ betreft onderschat jij jezelf (als laatste binnen komen). Voor je gevoel ben je een laat-bloeier maar rationeel gevoeld is dit minder waar! Je wilt jezelf graag bevrijden van dit minder-waard gevoel, dit nauwe patroon (hal). Er moet iets getoond (bewijs leveren) worden (show) aan de ander (medemens).

‘Het Al-wetende’ (oude man) eist daad-kracht (jezelf neerzetten) door je bril af te zetten. Dit is een subjectieve handeling; gevoel en emotie, krijg je in-, over- en verzicht in de materie (drievoudig zicht) die je ZIJN (ziel) met de Kosmos (geheel) verbindt( in ogen zien). 

De drie – ‘zichten’ (in-over en ver) duiden op het gesprek(wetend) met de Grote Baas (ALL) om half vijf. Vanaf de Zon geteld is vijf.. Mars (Lahmoe) Vanaf Pluto geteld is vijf ..Jupiter (Kisjar) en tussen Mars en Jupiter (half) is de weg van de twaalfde planeet (Mardoek).
Het gesprek is als volgt: '
De planeet van de God Mardoek...( droomsymbool:Rostelli).
Bij zijn verschijning Mercurius (Thoth).
Dertig graden stijgend langs de Hemelboog (Kosmische As...droomsymbool schuin door de zaal rollen).
Staande op de plek van de hemelstrijd van Jupiter (heerser van dierenriemteken Boogschutter..Jij )
*NIBIROE* ( beeld/teken van RAS TA(V)


Bij de drie ‘zichten’ hoort een tegenkracht (Hemelstrijd).
Je mag je ZELF laten zien (ver-tier) het middel-punt ‘zijn’ (arena). Je zielskracht zit in je kosmische/spirituele as verbonden met je levens-as (twee grijze leeuwen) waarin open-heid (uitkleden) kracht en wijsheid een grote rol spelen.Je moet en kan een ‘groter’ gehoor vinden (stem) in het naar buiten brengen van je wijsheid (bevelen opvolgen en vertrouwen). De zin van: ‘dat je wist dat je getest zou worden en dat je niet uit je rol mocht vallen’ wijst op het feit dat je onbewuste opgeslagen kennis naar je bewustzijn kan worden getransformeerd. 

Twee leeuwen in de alchemie is een sterk transformatie symbool. De bak met giftige slangen wijst op geheime verborgen wijsheid. Door het overwinnen van je eigen angst kan je de deur naar die wijsheid openen. De ‘tegenstellingen’ * (vrouwen) in je zelf worden verenigd (paren), dit is het sterkste creatieve droomsymbool want het heeft alle geheimen van het leven IN zich. 
Hemel-strijder (tegenkracht) is de gedaante van Ahriman (ontkenner van het Licht) het symbool van de Duisternis en Dood en daalt ook in de gedaante van een slang uit de Hemel af (bak met giftige slangen). De Messias, de verlosser is het symbool van de drie-‘zichten’ namelijk Inzicht in het vermogen, het fysieke en in het spirituele. De verlosser is er om God en de mens te verzoenen. Symbool van de Perfecte mens, tezamen LICHT en Duisternis...de Universele Waarheid.

* Boogschutter/Tweelingen..het resultaat van dit met elkaar verbinding staande paar van tegenstelling is, dat er op één punt gerichte ziele-inspanning komt, een geestelijke-gerichte activiteit en een tot uitdrukking gekomen bereidheid voor inwijding. De macht van de vorm neemt af en het leven van de ziel wordt sterker (Jupiter in Tweelingen).


Tinkernel©

Geen opmerkingen:

Een reactie posten